четвер, 14 травня 2015 р.

Про мене

  
Привіт, мене звуть Іра. Цей блог про мандри, фотографію, про людей та про творчість. 


Приємно, що завітали. Для тих хто мене не знає і щоб краще уявити хто по ту сторону об'єктива тримайте кілька фактів про мене:

-          Моє свідоме знайомство з фотографією почалося після першого походу. Позичила  в хресного Зеніт, подруга навчила ним користуватися і так все закрутилось. Потім була перша  цифрова мильничка   і у 2010 році, після знайомства з Миросем  я наважилась купити свою  дзеркалу і  ми  разом поїхали до Криму.

-          Люблю гори більше за море,  хоча якщо гори близько до моря це беззаперечно плюсик.  Вперше в гори потрапила з одногрупниками більше 10 років тому на Говерлу.  Памятаю дістала тоді старий наплічник - колобок, ватний спальник і радянський прототип карімату у сусіда.  Грів душу той факт, що всі ці речі побували багато раз на Кавказі, який тоді для мене був примарною мрією.

-          З того часу майже кожне своє день народження святкую з видом на гори. 

-          Мріяла займатися альпінізмом, хоча певно просто дуже хотілось у високі далекі гори. Записалась у альпшколу, поїхала на Кавказ в Північну Осетію, спробувала і перестала мріяти про альпінізм, а в гори закохалась ще дужче))) .  Ця поїздка познайомила мене з моїм майбутнім чоловіком і зробила  сміливішою. Вважаю її  важливою в моєму житті.

-          Боюсь висоти, так це такий парадоксальний факт, з яким постійно борюся.

-          Якщо повернутися до фотографії то люблю світанки і заходи. Але більше таки світанки, коли всі ще сплять, а ти сидиш на чубку якоїсь гори і бачиш, як починається новий день. Найскладніше в цьому всьому вилізти з теплого спальника.

-          Вперше моє знайомством з блогосферою почалося на платформі livejournal. Цей досвід подарував мені багато хороших знайомих, море цікавої інформації та натхнення. Через кілька років жж себе вичерпав, тому переїхала на blogspot.

-          Я на себе часто злюсь через те, що вдома інколи бардак і газон недоглянутий, та й узагалі  з мене господиня посередня, адже майже кожні вихідні ми десь, тільки не вдома.  Але це така благодать повертатися до своєї домівки.

-          Мабуть я більше інтроверт ніж екстраверт, хоча це дуже залежить. Загалом мені дуже таланить на хороший людей і це персональне велике щастя.

-          Між солодким і соленим скоріше оберу солене,  найбільшою смакотою для мене є хороший сир, помідор, маслини і базилик.

-          Люблю щось робити, інколи дуже розпорошуюсь на різні захоплення.  Але вчусь бути більш організованою і послідовною, інколи вдається).

-          Серед усього тижня суботні ранки найкращі.

Фотографую різні щасливі моменти в житті людей.
  




Немає коментарів:

Дописати коментар